sexta-feira, junho 06, 2008

LAYLA OU SOMETHING?


5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

"Eres mi mejor amigo. Te quiero tio"

"Callate y pasame mas de esta mierda"

8:36 da tarde  
Blogger TXARI said...

eu quédome coa prota das dúas, coa mussa, a os músicos alá os leven coas súas guitarras e canutos...hehehe...

11:01 da manhã  
Blogger ... said...

que raro...esta foto me trae muchos recuerdos que no viví....otras vidas???!!

no sé...

saludos!

5:54 da tarde  
Blogger fgul said...

foder!! pois vaia historia a destes dous. Non há dúbida de que Layla soou moitas veces no meu auto, lá onde o amigo Ramón Blanco me explicou o motivo do tema.

...ao fin e ao cabo; para iso están os amigos (e non tomedes exemplo)

Por certo Lauridinha; "A viagem de alelí" ao igual que "Maré Aberta" xa é un cadaver no blogomillo.

Saudiños

12:12 da tarde  
Blogger Veloso said...

A min sempre me gustou "Something", mesmo cantada por Elvis.

12:42 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home