domingo, outubro 09, 2005

B.S.O.

Bloc Party, The Hives, The White Stripes, Joy Division (Dentelladas, Maniquís), The Smiths, The Von Bondies, Complicated (Stones), Devo, Daddy Yankee (Búho Azul), The Velvet Underground (Venus in furs), Si pudiera (Los Suaves), Los Planetas, The Killers, Licor de negro café (Lamatumbá), Nacho Vegas, Kaiser Chiefs, Cesária Évora, Cycle (Confusion), Los tigres del norte, Where is my mind (Pixies), Tom Tom Club, The Long Blondes ("misery"), Yard Birds, Hot Hot Heat...

13 Comments:

Blogger Tongzhi said...

A minha dificuldade em entender prende-se com as palavras chave de alguns posts. Eu entendo Espanhol mas tu escreves em quê? Catalão, Galego, ...
Desculpa a minha ignrância nas questões de idiomas
:)

5:36 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Hey! Los Devo!!... Los echo de menos... :)

5:47 da tarde  
Blogger Snob Megalove said...

Devo, Joy Division, Tom Tom Club e Cesária son razóns dabondo para gabar o teu criterio, mais... Daddy Yankee? O_O

6:33 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

Algunhas cancións simbolizan o momento (o Búho Azul é un coñecido after de Pontevedra). E ademais, hai que cultivar o lado freak...

6:41 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

Mas Catatau, voce nao é português...? Escreva na sua bela língua que aqui e muito bem benvida!
Mas parabens pelo seu espanhol. Ata logrou enganarme...

10:50 da tarde  
Blogger Tongzhi said...

Eu vou aprendendo a entender o galego :) Vai ser um desafio!
Ah! Eu sou professor de Matemática ;)

10:51 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

No búho azul case nunca alcanzo a escoitar o que soa :P
uns bicos laurindinha! estou moi ocupado co inicio do curso, por eso a ausencia de mails.. pero pronto vos chegará algún!!

1:06 da manhã  
Blogger Laurindinha said...

Moitos bicos...Espero que te organices ben cos estudos; eu tamén ando moi estresada co meu (aínda que miña irmá está pasando unha vida en Santiago que non vexas, sorte a dela!). A ver se nos vemos axiña (novembro está agardándonos na porta do Búho Azul)!

11:12 da manhã  
Blogger Laurindinha said...

Como que boa vida! Que hoxe erguinme ás 9:00 da mañá e aquí estou nos ordenadores toda ocupada, jajaja. Eu tamén estou conectada, Lu.

11:19 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

Ah ah ah ah... obrigado Laurindinha! Eu realmente domino melhor o português do que o castelhano. Foi só para passar despercebido. ;)
E tb "arranho" umas coisitas de galego, que é terra que eu gosto muito e onde vou com frequência! :)

6:38 da tarde  
Blogger Tongzhi said...

Eu cá venho lendo e aprendendo. Acho que vou comprar um caderno de significados para apontar algumas coisas ;)

9:42 da tarde  
Blogger Unknown said...

Algunha de The Cure?

10:21 da manhã  
Blogger Laurindinha said...

Tamén, pero non especialmente este verán. Trátase dunha banda sonora concreta...

6:44 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home