domingo, outubro 30, 2005

"QUE TE LLENEN EL CORAZÓN..."

"Que te llene el corazón", dis, "encontrar a alguien que te llene el corazón"... E recordo, e relato a miña primeira historia de amor verdadeira (antes xa fora moza dun galán oliva compartido, eu, amante tola que corría liberada... lonxe de sentirme amada..."no tenía lleno el corazón")...

Entón chegou o cambio de curso, a madurez emocional do novo patio, do novo edificio do grupo (escolar): entramos por orde de lista, sete anos ti, sete anos eu, e as letras dos apelidos que se perseguen recíprocas, xuntos, caladamente, observamos como xurdía entre nós a complicidade dos amantes da bohème, dos tolos habitantes do París das vangardas... (eu gosto de voçe, e gosto de ficar con voçe, meu riso é tâo feliz contigo, o meu melhor amigo é o meu amor...velha infancia)
E fun nena altiva secretamente ao ver todo o que te querían as demais, e eu ficaba sempre ao teu lado, arrolándote coa miña fala sabedora de xustizas universais, experimentada en xuízos pobres (inxustísimos).
E ocultabamos o caderno coas solucións aos problemas (só de papel, o mundo era piruleta), a intelixencia era un xogo, tiramos por ela e quedou partida en dous, para os dous, sempre.
E un día pensei que tiñamos unha cita, prescindín das miñas amigas, aventureime a ir soa a unha reunión escolar con papá, e quedei fóra conversando cos demais nenos, eu, única nena agardando a que chegases, e os outros nenos "no me llenaban el corazón", e estaba rabiosa por non te ver, por que non chegabas, por que tiraras ao mar as miñas ilusións do primeiro encontro extra-escolar... e así enfuciñada non me decatei de que chegabas apurado, por que non puideras chegar antes, que tiveras clases de lingua estranxeira (que culto e exquisito...) e traías o mellor dos galanos: fuciño de amor e trenca azul escura (sempre na memoria), con botóns de madeira perfectamente abotoados... amei a túa pulcritude, o teu porte de neno-intelectual (o british nos cadernos, o pelo recortado, as fazulas gordiñas, os ollos verdes, o cabelo dourado...)
E pasaron tres anos de amor cómplice pero agochado, eu non falaba de ti como as demais... (eu ocultaba o meu fuciño de amor)... e compartimos sabedoría: Bulma, Son Goku, disfrazácheste de Robin, eu de dama antiga, falamos dos teus amados Guns N´Roses... quixen ter óculos redondos cando localizaron a túa miopía, e só conseguín da médico terribles palabras (quería ser estrábica para ti, para termos oito ollos para ver o mundo, para vernos máis veces ao día, para compartilo todo...)

E ti falas diso, de "cuando alguien te llena el corazón del todo"... preciosa sensación... (Grazas, Pedro, por tanta sabedoría en tan poucas palabras...)

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Sin palabras...Pocas cosas me han conmovido.Te envidio(nunca tube la posibilidad de enamorarme de niño).Hay cosas que no se pueden hacer con el paso de los años.Yo no enamoraba de las personas,me enamoraba de todo lo que me rodeaba,absorto con cualquier anima,vejetal o cosa que dedicase su rareza.(Ojala no perdiesemos la forma de ver el mundo que tienen los niños).Un abrazo ,perdon por no poder leerte mas a menudo.

1:38 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

adorei :)

12:17 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Canto romanticismo se respira neste blog. Así dá gusto. Un saúdo.

10:11 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

mui lindo, certamente, e coa dulzura das cousas da infáncia que regresan.

10:08 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home