sexta-feira, novembro 24, 2006

BEATIFUL STRANGER

11 Comments:

Blogger Tongzhi said...

O meu filho adorava o elefante Babar :)

1:53 da manhã  
Blogger verdello said...

que lembranzas! unha desas que tiña nun caixón... graciñas polo rescate, ás veces é horrible medrar. canto nos deixamos polo camiño!

9:40 da tarde  
Blogger Ra said...

Ayyy,yo me lo perdí!

12:08 da manhã  
Blogger TXARI said...

vas de lembrança...o babar, sempre tan parsimonioso....tocaches uma neurona agochadiza, gracinhas!!!

5:11 da tarde  
Blogger Capitão-Mor said...

Parabéns pelo blogue!

12:50 da manhã  
Blogger folerpa said...

Lémbrome dos seus debuxos animados nun vello televisor de general electrica española.

6:56 da tarde  
Blogger torredebabel said...

tamén, por motivos xeográficos, non souben deles. Pero semellan ser moi lembrados, coma as lindas cousas que gardamos no cofre da nenez...

12:48 da manhã  
Blogger Madeleine said...

de que me sona, de que me sona????? Non son capaz de ubicalo nun tempo...

5:28 da tarde  
Blogger paideleo said...

Pois eu son ignorante no tema Babar. Supoño que coa miña case estreada paternidade poderei coñecelo e desfrutalo.

6:37 da tarde  
Blogger Moralla said...

QUE LINDO!!!!!!!!!!!!!!!!
muas

7:42 da tarde  
Blogger Alba Sandá said...

Ohhh Babar!!! Non imaxinas canto me gustaba cando era pequena!! que recordos!!
Un saudo!

1:59 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home