sábado, março 17, 2007

ÍNSUA


Porque enmarcaches a miña face entre as túas mans para bicarme...

13 Comments:

Blogger Ra said...

Ese encuadre de manos siempre me ha parecido apasionante.Como ahora este post.Bico

4:45 da tarde  
Blogger Tongzhi said...

Há lá beijo mais saboroso do que aquele em que as mãos fazem parte?

9:17 da tarde  
Blogger FraVernero said...

Como dicía un amigo meu: "Qué bonito, qué bonito... pero terríbel!".

Pregúntome quen che enmarca a face coas súas mans e prodiga semente de bicos... no caso de que esta insua non fose mero excurso estético. Mais nese caso, tampouco nos inforía(de)s...

10:55 da tarde  
Blogger Torreira said...

Menos marco e mais bicos pois

12:21 da manhã  
Blogger Marinha de Allegue said...

MUUUUUAAAAAAAAAAAAAA.
;)

2:47 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

e despois de iso?
Gústame o debuxo, é seu? Saúdos!

10:40 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

precioso marco, linda imagem, evocador título...

6:37 da tarde  
Blogger Raposo said...

Fermosa forma de bicar.

6:45 da tarde  
Blogger torredebabel said...

o bico mais bonito, máis intenso, mais importante na miña vida mo deu meu home asi. Dese xeito. Semella que puxeches en palabras algo que so el e mais eu sabiamos... graciñas!

1:56 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Canta infantilada xunta!

4:25 da tarde  
Blogger gatina said...

que ternura...

10:12 da tarde  
Blogger Moralla said...

Encantoume este post, sinxelo e apaixonado. O debuxo segue o movemento do vento. Eses cabelos á procura do lóstrego inmediato...

1:25 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

moito falar moito falr, mas á hora da verdade... nada, ainda estou aguardando os meus beijos, quando mos vai dar? U-lo forom?

6:07 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home