sábado, abril 28, 2007

ATOMIC


8 Comments:

Blogger Ra said...

uh, uh..make me tonight!

4:04 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Gracias por pasarte por mi blog. Yo los vi hace dos semanas en la riviera, en Madrid. Fue algo espectacular.

Santiago? estuve hace un mes allí, me encantó esa ciudad. Voy mucho por Galicia ;-)

MUAKS!!

1:19 da manhã  
Blogger FraVernero said...

Boas pintiñas para pasearse pola feira do libro, ou...

4:01 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

E por que non, Fra Vernero...?

4:13 da tarde  
Blogger Madeleine said...

eu quero ser unha rubia explosiva desas, pero teño canas castañas no pelo e fáltame o toque canalla cando ando ebria...

4:31 da tarde  
Blogger FraVernero said...

Algo poppy para o meu gusto, e non é dos estilos que máis me gorentan. Refírome máis ao look do que á música, claro, anque tamén teñan os seus aqueles popeiros.

12:07 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Don't leave hanging on the telephone...

Don't leave hanging on the telephone...

10:31 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

Pardon...

"Don't leave me hanging..."

Grandes...

en Videodrome ou aínda hai non tanto en Vigo...

10:39 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home