terça-feira, maio 08, 2007

CATRO CABALOS AZUIS


6 Comments:

Blogger Ra said...

Laurindinha...ya me tardaba, y llega tirada por cuatro caballos!
Beso

10:30 da tarde  
Blogger torredebabel said...

un xeito apropiado de voltar para estas dúas raiñas!

12:28 da manhã  
Blogger Veloso said...

Polo que vexo, son cabalos voadores, como aquel Clavileño de D. Quijote.
Por certo, é moi posible que o 2 de xuño estea en Bueu. Xa vos avisarei.

10:30 da manhã  
Blogger TXARI said...

pois eu véxoos brancos pero se dis que son azuis...pois serán, moi clásicos iso si!

7:18 da tarde  
Blogger FraVernero said...

Está ben...
Eu prefiro os de Marc, que tamén son azuis, os os 'Horses' da miña musa, Patti Smith...

Apolo tamén ten os seus encantos. Esta misma imaxe que pegas a teño nun libro cuco que conservo dende rapaz, con láminas ilustrativas da mitoloxía grega, romana e exipcia. O texto que acompañaba a esta non falaba de Apolo, senón de Helios....
un saúdo!

8:09 da tarde  
Blogger Raposo said...

Ai, pero non son blancos!

12:53 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home