terça-feira, dezembro 13, 2005

TAKE ME OUT




Non son Penélope.
Eu tamén navegar...

9 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Non é bo ser Penélope. Non se pode estar toda a vida esperando por quen non chega. Con todo, de cando en vez non nos viría mal un pouco da paciencia de Penélope, pero só cantidades industriais.

6:03 da tarde  
Blogger acedre said...

Nestes tempos fugaces non pode permitirse unha ser Penelope ou un ser o Gumersindo de Silvaoscura.
Saudos.

5:19 da manhã  
Blogger Marinha de Allegue said...

Penélope forever NON, Penélope en ocasións puntuais SI.
Un beijo.
:)

11:01 da manhã  
Blogger Laurindinha said...

Eu tan só aviso para que logo non haxa malentendidos... Porque logo resulta que as mulleres somos malísimas...!

12:44 da tarde  
Blogger Unknown said...

Qué falades, da Penélope Cruz esa, non? que agardaba polo Cruise que andaba de odisea pola guerra dos mundos...

3:22 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

Si, si, desa, desa... Ha, ha, ha

3:28 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

O mellor é ser mariñeira!! Naveganta!!

9:04 da tarde  
Blogger torredebabel said...

eu non gosto nin da Penélope de Ulises, nin da Penélope Cruz tampouco. Eu quero ser mariñeira, como di laurindinha, que sempre é mellor vivir que esperar. Apertas!

1:30 da manhã  
Blogger Veloso said...

Navegar, navegar, coa miña carabela... cantaba o gran Fausto. A industria palilleira de Camariñas evolucionou grazas a algún Ulises que non daba atopado o camiño de volta? Un saúdo dende o inmóbil Douro.

8:39 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home