quinta-feira, janeiro 26, 2006

MANÍAS

5 manías:
1)Pasar o fío dental todos os días (manía posterior ó proceso de extracción das catro moas do siso).
2)Ser demasiado escrupulosa (vasos, cubertos, manteis, baños, etc.)
3)A curiosidade. Isto comprende un amplo abano de posibilidades: dende precisar cantidades inxentes de información nova cada día (música, literatura, arte, cine, historia, etc.) , ata preguntar polos fíos soltos dunha conversa intrascendente, pasando por consultar calquera dúbida que me xurda. [Creo que esta manía é compartida por Acedre]
Nota: Este impulso de curiosa impulsiva levoume a un pequeno conflicto hai pouco coa outra metade de Laurindinha.
4)Terror á ociosidade.
5)Preciso rematar os libros que comezo, aínda que non me gusten.

Paso o testigo a:
Boedense
Bueno
Edu
Kaplan
Niño de la Guía

13 Comments:

Blogger Desorde said...

non son malas teimas...

6:25 da tarde  
Blogger acedre said...

Ata semellas unha nena boa, ha, ha.
Non te imaxinaba asi.
Un saudo e gracias por airear trapos suxos.

3:00 da manhã  
Blogger TXARI said...

eu o dos libros tíñaa, pero deijeina por imposible....

1:15 da tarde  
Blogger Unknown said...

Ese si é de Beardsley, ¿non si?

En calquera caso, ¿son manías comúns ás dúas Laurindinhas ou son as manías de media Laurindinha?

Recollo a invitación. Para a semana colgarei as miñas manías.

2:15 da tarde  
Blogger Snob Megalove said...

A min póñame unha número 5, que boa falta me fai.

3:11 da tarde  
Blogger Laurindinha said...

Acedre: son unha nena boa (moi boíña, ha ha ha).
Niño de la Guía: non te preocupes e perdoa por meterte no compromiso(aínda que vou quedar coas ganas de saber cáles son as túas manías, ha ha ha)!
Edu: pois si que é Beardsley, e grazas por facermo coñecer (que a outra metade de Laurindinha, moito queixarse, pero nunca me falara del). E estas manías son dunha das metades de Laurindinha, xusto a que descoñecía a Beardsley. Estarei atenta para ver o teu post maniático!
Moitas grazas a todos polos comentarios!!

5:33 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Xa che respondín no blog ó teu convite. Deica dentro dun mes. Un saudiño de Boedense.

7:58 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

A mín si non me gusta o libro síntoi por el pero deixo de lelo. Si eu fora libro seguro que tampouco me acabaría de ler.
Un beijo.
;)

1:07 da manhã  
Blogger Kiko Novoa said...

O dos libros pásame a min!!! Cajo na... e que parece que se non o acabas quedas cun remordemento do demo...
Bicos!!!

8:00 da tarde  
Blogger Tongzhi said...

Eu também não gosto de deixar livros a meio... mas já tenho feito!

10:16 da tarde  
Blogger bueno said...

passar o fio dental é uma mania excelente! Se eu nao gosto de um livro, nao há maneira de chegar ao fim. No momento nao estou podendo, mas breve farei uma lista com as minhas manias (e manhas também)

12:38 da tarde  
Blogger oko said...

Cando non son quen de ler un libro déixoo. A manía consiste en volver retomalo mese ou anos despois, ata rematar léndoo. Son así de rancorosa cos libros!

2:25 da tarde  
Blogger TXARI said...

da terceira á quinta bem podería firmalas eu...

3:37 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home